befrielse ?

Äntligen hittade jag mitt "soffbord" eller vad man ska kalla det. Orkar inte ha datorn i knät längre så den kom väl till pass nu! Har dammat ett tag nu.. Snart blir det affären. Lite sugen på nötter och godis så. Man får ju tillfredställa sina behov så att säga!

Lycka : Jag otroligt lycklig nu och har varit det ett väldigt bra tag! Hela året har varit fantastiskt och jag hoppas det ska fortsätta i de spåren. Som pricken över i:et så ska jag ju träffa min bror som jag inte har gjort på många, många år och detta är verkligen lycka! Sommaren ska vi definitivt tala om och så många nya härliga människor man har träffat och man har också upptäckt vilka ens riktiga vänner är.

Ikväll ska jag träffa Nina och henne har jag inte träffats sedan helgen. Too sad! men som sagt, fina tider nu!
Kameran följer med så bilder kommer in! Watch out bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0