Dåligt - Bra!

CHACHA!

Kom hem från matchen i Kristianstad med en förlust i baken. Förlorade med 4-2 men inte ska vi hänga med huvuden för det för vi spelade faktiskt bra! Nog om fotboll för idag!

Detta är min sista sommarlovsdag och denna sommaren har varit så himla underbar. Så många minnen, så mycket skratt, så mycket fotboll, och så mycket fest. Jag har njutit och tagit vara på vartenda sekund! Men nu är det över och imorgon är det skola som gäller! Har faktiskt längtat lite att komma in i de verkliga livet igen. Få in lite rutiner och börja plugga!

Imorgon ska jag åka till Råstorp och köpa lite fina block och fina pennor, en almenacka har jag redan men jag vill ha en till,en finare! haha. 
 
Typ som den här som jag hittade. Den är ju som skapad för mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0