Det går framåt!

DÅLIGT BRA?!

BRA BRA!
Ringde till KCM idag och kollade hur det blir med krocken mellan Matte C och Spanska steg 2. Tydligen gick inte någon av lektionerna att flytta och det fick jag leva med helt enkelt tyckte hon! Dock kom vi fram till att min mattelärare hade alldeles för mycket fritid på sitt schema vilket jag också hade. Då skulle jag kunna utnyttja den tiden till att ha genomgången i Matte C då istället för att missa spanskan. 
Då var det löst. 

BRA BRA 2

Matten som jag pluggar hemma går bra huh :')

DÅLIGT DÅLIGT!

Problem två :
Matte C -Geografi B =krock på vårterminen  
Matte C - Spanska steg 2 = krock på vårterminen

Nu blev läget svårare eftersom jag inte har lika många håltimmar. Det problemet skulle vi ta då.... 


Men just i denna uppståndelse så sker något som jag längtat efter hela dagen , träning! Det är dags att käka, vila och packa till målvaktsträningen! Underbart!

Laxacupen 23/7-26/7

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0