Eh okej, patent eller ?

Det är bara en enda människa i hela världen som får ha ett visst plagg. Obviously! :o
Hur som helst. I don't care. Löjligt bara.

Dålig uppdatering idag , det beklagar jag så innerligt för. Kunde inte göra ett inlägg imorse var NÅGOT stressad! Fick panik , ungefär. Idag är det fredag, inte ett smack händer men imorgon kanske. Vi får ju se hur det blir med det! Nu har jag äntligen fått ett bekvämt och smidigt datorbord! Bild kommer sedan för batteriet var helt dött innan  och är fortfarande nämligen! Jag kom på att mamma ska baka idag så jag ska se till att komma in med en hjälpande hand och en hungrig mage så ska vi nog se att alla blir glada eller vad säger ni!? ;)

Vill ha sommar och sol tillbaka. Hösten är på ingång liksom vintern. Så ta mig tillbaka dit eller spola fram nio månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0