En vecka i Grekland

Cha cha alla bloggläsare!
Full och steker du vet!

Det blev inget inlägg i från det underbara Grekland så jag passar på att uppdatera nu när jag är hemma. Blev enklast så! Jag ska berätta hur hela resan började. Nina hämtade upp mig vid 2.45 hemma hos mig. Vi hade några pauser på vägen och jag lyckades somna eftersom jag inte hade sovit någonting. Dock var detta för att jag kom hem vid 1 på natten, två timmar innan vi skulle dra för att jag var på shell med ett helt galet gäng!
Hur som helst jag lyckades somna i all uppståndelse och åstadkom en "fågelholk". (sover med öppen mun). Detta händer endast när jag sover sittandes. 
När vi väl var på Malmö airport hade vi inte så jätteroligt eftersom vi var där i alldeles för god tid. Vi chillade lite och bara väntade på att få gå på planet. 
När det väl är dags att ta sig in på planet så sitter det redan fullt med folk. Jag och nina brister ut: Vad fan gör alla redan här?! Planet hade tydligen varit i Götet tidigare! 
När vi ska leta upp våra platser så går vi förbi ett gäng som spelar Yatzy! Jag la bara märke till spelet inte speciellt till dom men på på hotellet säger Nina; Men Nettan kolla , där är ju killarna som spelade yatzy!

Inget mer med det tänkte vi. Vi var mest glada över att vi hade lyft 45 minuter tidigare än beräknat så vi drog ner till stranden fortast möjligt och var helt överlyckliga över hur allt kunde vara såhär bra! När vi kom hem från stranden så njöt vi av vår fina havsutsikt vi hade fått och kunde inte fatta riktigt att vi faktiskt var där.
Senare på kvällen fixade vi till oss och märkte att AC:n inte funkade som den skulle så vi gick till receptionen för att få det fixat. Snabbt och lätt. Vi fick sminka oss utomhus för det gick inte att vara på rummet med en söndrig aircondition. Vid 11 ungefär bar det av till barstreet och det var smockat med folk! Där träffar vi också Yatzykillarna! Sjukt kul!
Cöffe, Miller, Fisher och Helenius ( stavning ) döpte vi dem till men de dom egentligen kallade sig var , Coffe, Seven, Sebbe och Spånge. Dom gjorde vår resa helt oförglömlig!
Vi ska lägga upp några videoinlägg snart och bilder kommer också snart!
Detta var början på vår resa resten går inte att förklara det måste upplevas!

Uppdatering kommer snart!!

Chacha bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0