Första skoldagen på tio veckor

Chacha! Nu är väl skolan igång för de flesta igen och slut också för den delen!
Åk 2 på samhällsprogrammet fick åka till Hässleholm för att se på en fotoutställning och bowla. Det var faktiskt kul! Jag tog mig samman i ett underläge och vann, faktiskt! 


My Day In Pictures 

Bilderna är tagna med mobilen så ursäkta kvaliteten på bilderna!



Charlotte , min vän

Vi fick pengar av skolan så vi kunde fika lite! Självklart tar jag min favorit! Budapest!

Den enda lilla "vas" som stod på bordet lyckades Charlotte välta. Smidigt ;)

Eftersom vi inte hade några sockor på oss eller överhuvudtaget visste att vi skulle bowla så fick vi köpa oss ett varsitt par och dom satt ju som dom satt. Inte gulliigt!

Jag vill också ha sånt rosa hår! Mjau!


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

så nu har jag lagt till dig nu kan du lägga till mig :)

2009-08-20 @ 16:33:17
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: joey

blooogarn ;)

2009-08-20 @ 21:38:07
URL: http://joeybooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0