Galen start på dagen

Chaachaaa!
Det började med att bussen körde förbi mig.. Jag missade den, och den missade mig. Åker till hässleholm tack vare Tobbe min lodsaspappa som skjutsar mig dit! Så jäävla snällt! Väldigt tacksamt. När jag väl kommer till Hässleholm så ska jag precis ta ut en biljett som jag ska utnyttja för att komma till Malmö. Ja just det , då förstår varken jag eller nina oss på maskinen för att få ut en biljett så en snäll tant kommer fram till oss och bokstavligen GER bort sina två sommarkort där det finns mellan 14-17 resor kvar att utnyttja på var och ett kort. Men trots detta så missar vi tåget med två sekunder.

Efter att ha skrattat åt oss själva i någon minut bestämmer vi oss för att ta en rejäl fika! Kaktimmen redan klockan 9,40 på morgonen! Rätt gott måste jag säga. Min favorit är Budapest. Äter alltid den när jag fikar om den finns.
Som många redan vet och kommer få veta om inte annat är att jag älskar kakor.

Efter en gullig liten fika beger vi oss till stationen igen, sitter där i någon minut och fixar biljetterna och sedan är det full fart mot Malmö Central! Både Nina och jag var beredda på komma hem med nävarna fulla med kassar men så blev inte fallet! Vi gick in på Monki, hittade de perfekta linnet för oss! " Friends forever" stod det på det. Självklart köpte vi ett varsitt!
Men mycket mer än så blev det inte. Vi gick på en mini-marknad och köpte nötter istället. Vi käkade också lite middag. Alltså spenderade vi mer pengar på mat än på kläder. Lite sorgligt tyckte vi med tanke på att vi ville shoppa looss!

På tåget hem somnade jag och likadant på bussen! När jag väl steg av bussen gick jag in på markant för att fylla på min mobil med lite cash. Därefter bar det hem till fots. Det är väldigt nära hem till mig så det var inget ansträngade! När jag öppnade huvuddörren till huset bar det raka vägen upp till sängen för att vila och sedan blev det träning!

Dagens träning var målvaktsträning! Jag var inte alls sugen men kanske mest för att jag har haft ett upphåll plus att intresset inte var på allt för hög nivå. Men när jag väl hade slutfört träningen kändes det otroligt skönt att få ha rört på sig! Längtar till nästa träning som är på torsdag!

Dagens inlägg var långt, hoppas det var läsvärt! Puss Chaaachaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0