Gårdagen i bilder!

Vi börjar med lite lätt shopping i Helsingboooorrrg!
Följt av lite lätt fest i Ljungby! Notera videoinlägget som kommer komma i nästa inlägg! Grabbar ni kommer älska det ;)





Det var visst någon form av en utlänsk marknad så vi passade på att speja lite och se vad de olika länderna hade att erbjuda! Mycket inhemsk mat från bl.a Grekland, Tyskland, Polen, Spanien, Nya Zeland och Storbritannien.


Det blev lite fika på Expresso House! Mycket gott!


Lilla steken

Jag bjöd nina på mat och nina bjöd mig på mat ;)

Nu snabbt över till Ljungbydagarna där vi vistades igår!


Lite lost på denna bild, men det bjuder jag på!



Roy var på G!

Goa Rickard var så klart på att han också ;)



NÖJD!


Lite av folket



nästa sommar var det inte de vi sa ;)






Jag och randomkvinnan, sjukt snäll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0