Gårdagens bravader

Chacha allla!
Igår vad det fest och den ägde rum i Traryd. Det var Rickard och Fredrik som var värdarna! Det började med att jag fixade mig lite och blev lite stressad på slutet eftersom mamma hade tagit med sig nycklara till cykeln och det skulle innebära att jag skulle gå ner till stationen vilket jag inte hade tid med. Men en snäll man kom och hämtade mig och plockade upp Nina på vägen för att tuta och köra mot Traaryd! Väl komna på festen sitter hela galna gänget ute, jättemysigt förutom att det var jättemycket mygg. Det blev många kort och 3 videoklipp som kanske kommer upp. Stannade hos Rickard till tolv ungefär sen skulle vi gå in till Strömsnäs och det var jobbigt, mörkt, kallt och LÅNGT! Vi var framme vid tjugo i 1. Lagom tid till att åka hem. Innan det beställde vi en kebabrulle och käkade sen var vi redo för vår skönhetssömn!

Nu kommer det bilder på gårdagens bravader! ENJOY!



Roy och Crille

Teo - Roy - Annie

Rickard och Sigge

Linus-jag- Amy

<3

Jag och Tanko

Amy - Tanko

Teo och en Mange som ska nysa ?

Chrille och Joey

Jimmy och jag

Amy!

Jimmy

"John Blund-kort" : - Rickard - Markus-Nina-jag

Mysbild

Klungan

Annie wanna beeee Gaybloggen

Tuffa gänget

Puss på oss

Nina-Jag- och två galna tjejer :D

Jag och Matilda tycker om att blunda!



Matilda

Lotta-Joel och jag på ett hörn!

Lotta - Jag

Lotta - Joel

Bråk

Jag - Elin

Roy - Oliver. Det är inte vad det ser ut att vara. De gör sig till.

Roy - Jag

Någon som gick loss på äpplet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0