Hemma!

Hej alla!

Kom precis hem eftersom jag har sökt jobb! Håller tummarna för att det ska gå bra! Kom hem från Malmö vid fyra ungefär. Det var väldigt intressant och lyssna på de föreläsningar och rundvisningar som erbjöds. Det brukar annars vara så trist och lyssna vilket brukar synas på mig eftersom jag oftast somnar. Haha! Förlåt.

Bilder kommer snart! Det är ju inte min kamera jag har fotograferat med idag och måste föras över till en annan dator först innan jag får dom av olika anledningar. Skulle ta mig i kragen och hitta något fint plagg idag men så blev inte fallet. Hittade ingenting förutom sådant som kostade mer än vad jag hade med mig!

Eftersom helgen har blivit helt missbildad och tråkig så ska jag och Nina se till och tröstäta lite godis. Imorgon är det gå loss som gäller. Eller hur Rickard!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0