Låt den rätta komma in

Chacha alla bloggläsare!
Kvällen bjöd på film och godis med en underbar Nina. Vi tittade på Låt den rätta komma in. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Tyckte mest den var lite läskig, jobbig och tråkig. Men jag och filmer, jaa, smaken är som baken.

Ännu en dag har nått sitt slut. Dagarna bara dör, försvinner och kommer aldrig mer tillbaka. Att ta vara på varje minut som ges här i livet, ja , det är något vi måste börja göra tidigare innan det är försent!
Nu sitter jag här själv i sängen och vet inte riktigt vad jag ska göra. Lyssnar lite på musik och bloggar. Funderar lite på varför människor är som dom är och varför dom inte kan säga vad problemet är. Ja just det. Så var det. Men sådant får bli min sysselsättning eftersom jag befinner mig i en tristess som heter duga!

Nåja, vi hörs imorgon! Puss chachaa


Kommentarer
Postat av: xcvbnm

(Y) jävla nice cetat du har fått från mig

2009-08-09 @ 01:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0