Motgång ger framgång

Nu har jag suttit med mina matteböcker sedan middagstid och jag känner att dagens pass är slut för idag!
Jag satt en bra stund med varje uppgift för att lösa den och vips! Efter så många försök och tankar och idéer hit och dit så lyckades jag. Så nu har jag lärt mig något nytt inom matematikens värld!
Jag har Amy att tacka för att hon hjälpte mig på traven för att jag skulle kunna gå vidare.
Tusen tack!

Imorgon funderar jag på att åka till hässleholm, kolla vad affärerna har för utbud. Måste köpa något!!!
Men nu ska jag käka medans ni skådar en trogen supporter vid namn AMY!

Kommentarer
Postat av: Nina

på fredag.. kan vi inte kolla affärer då med, vart vi nu ska ?::D vill handlaaa

2009-08-12 @ 21:03:02
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0