otydligt

De två videoinläggen längst ner var dess syfte att kolla läget i receptionen. Påvägen ner är jag i hissen och berättar att det är ett kärt inlägg till alla  världens möjliga bloggläsare, dock i en flummig variant. Jag gör ett videoinlägg till påvägen upp till rummet igen, även här i hissen. Där berättar jag om mötet med receptionisten och berättar också kvällens outfit!

Kan inte bli mer tydligt än så.

Just nu slitter jag och tröstäter på en liten karamell för att jag inte förstår matteboken. Antingen har jag gjort av med alla mina hjärnceller på resan eller så fattar jag helt enkelt inte. Jag önskar jag hade en mattelärare som satt vid mitt bord och kunde berätta och ge mig ledtrådar på vägen om hur man skulle kunna göra men nej då, det är en illusion..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0