Snoppkorv och makaroner i sockerdunk

Goddagens!

Maten var inte alls god idag korven var delad på mitten , på längden om ni förstår vad jag menar och jag skojjar inte om att den såg ut som en skrynklig korv. Dessutom var makaronerna helt geggiga och säkerligen doppade i massa socker.
Skolans mat skall vara nyttig men det är dom fan inte på på KCM! Inte idag i alla fall!

Har en lektion och den börjar 14.40. Just nu är klockan 12.10. Ska lägga mig och läsa lite i "Om jag kunde drömma"!
Senare idag kommer bilder på dagens outfit och min mumsiga frukost! Watch out bitches! 

Ikväll ska jag fixa mina naglar så dom är fräscha och fina! Kommer bilder på detta också!  Watch out bitches! 


Randombild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0