Svar på tal! - Chilla bruden!

Haha! 

Fick lite arga kommentarer. Lite skoj tycker jag!


"Varför i helvete hyllar man sveriges i särklass största fjortis, alla kategorier? Dessutom döpa bloggen efter hans hälsningsfras är ju pinsamt. Tyvärr, men det är min åsikt."

Vem du än är, jag respekterar din åsikt. Jag kan dock verkligen hålla med om att han är en riktig fjortisbooi som man kallar det! Vill vänligen att du respekterar mig genom att låta mig tycka att han är snygg hur han än är som person. För din info!  Som du ser så har jag inte DÖPT min blogg till "Cha Cha bloggen " utan har adressen www.lavidaesmaravillosa.blogg.se!
Men tack för ditt fina inlägg nu fick du lite publicitet också ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0