The best week in our lives in pictures

Dessa bilderna var de enda bilderna som togs med just min kamera för sen råkade linsen klistras igen av nagellim
som hade läckt. Nina har fler bilder som ska laddaas upp både här och på facebook! :D

På flygplatsen i väntan på att få gå på planet. Dock är detta ett randomplan


Bild från planet - Rhodos

Framme vid Rhodos stad där vi bodde

Utsikten från vårt fina rum!

Vårt fina rum som man inte ser så mycket av men mer på andra bilden

Nina är snäll och tar kort på mig när jag sover

Vi tyckte att alla småsten såg ut som pärlsocker så vi gjode en aprikosboll istället för chokladboll. Ja , vi vet att humorn kan vara extremt torr ibland!

Jag utanför hotellet

BARSTREET
Sophia - Dora - Jag
Solnedgången

Andra kvällen som blev den sjukaste kvällen ever :D

Vi stack till matan och käkade lite och nina brast ut och sa att hon hade hittat ett tuggummi i sitt kött, nej då, det var hennes eget..

Här har vi Kendal, Sebastian och Spånge på ett hörn

Här gör jag väl något roligt.. haha

Cöffe fick bli hans namn


Mer bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0