Två lektioner sen fri lek!

Heej! Imorse blev lite stressigt så jag skrev aldrig något inlägg! Så detta är första inlägget för idag! 3orna hade arrangerat lite lekar som 1orna och 2orna skulle utföra. Hoppa säck, kasta ägg, klädsträcket och mycket annat. Tyckte det var ganska skoj! Ska snart äta med. Dööhungrig och jag vill träna dessutom. Ut och springa som jag brukar göra! Blivit lite dåligt med det nu när det har varit sommarlov måste jag säga. Måste också säga att jag saknar min bejb. Nina , det är verkligen hundra år tills vi ses. Torsdag hur ska jag klara mig?! ....

Lite bilder från dagen!


Elin är exalterad inför lekarna så hon ville gå först

Teo håller ett vackert tal!


Äggkastning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0