Vad ska vi syssla med idag.. ?

Käkade frukost och tittade lite på tv. Det är verkligen samma program hela tiden.. Men min favorit är ju såklart när TV-SHOPPEN drar igång!
Idag ska jag plugga matte. Måste göras. Ska bli kul att börja skolan igen, träffa alla och komma in i rutinerna. Sen är det självklart en början på en lång väntan, nästa sommarlov. Men innan året är slut så kommer det hände mycket roligt. Det har jag och Nina kommit fram till! Vi har mycket på vår lilla lista!

Gårdagen bjöd på en cykeltur hem till kvinnan Nina. Det blev lite chilldricka och skratt. Vi stack till konsum eftersom vårt begär av chips var stort. Åkte hem igen och satt och mumsade på dom ett tag!
Stack hem rätt tidigt ungefär vid halv tolv och det var inte gulligt kan jag säga er. Mörkt och dimmigt. Fy tvi men nu är det dag och allt är frid och fröjd!

Vi hörs senare bloggen ! Chachaaa!
 
Bild från förfesten innan Niros fest. Slutet av Juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0