3,5,18,42

Hade ett jättevackert samtal med Nina inatt :') Tur vi har varandra!
Anyway, idag är det Torsdag och det händer väl inte mycket mer än att jag ska träna ikväll. Råkade ta fel bag igår så nu står Martinas svettiga bag här och min hos henne!

Tre dagar kvar tills Gothia Cup börjar och det börjar kännas nu. Efter träningen ikväll lär jag ladda som in i!
Farfar ska sänkas ner den 14/7 - fem dagar kvar och jag kan inte vara med. Snyft..
Efter en veckas spel uppe i Göteborg så kommer jag hem till söta Markaryd och är hemma i exakt tre dagar sen drar jag på nästa cup i fyra dagar..
När jag väl är hemma därifrån då drar jag till Grekland två dagar senare - 18 dagar kvar.
När den underbara resan är slut har jag inget planerat i kalendern på 3-4 veckor - vilket resulterar att det faktiskt är 42 dagar kvar tills vi börjar skolan. Vill inte hålla räkningen för jag vill ha sommarlov mycket längre!

PUSS PÅ SOMMARLOV


Kommentarer
Postat av: Nina

Tur vi har varandra JAA! <3

2009-07-09 @ 14:57:09
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0