Äntligen hemma igen!

Precis som rubriken talar om så är jag glad över att äntlgien få vara hemma igen. Cupen har gått väldigt bra och vi har ett facit som visar fem vunna matcher och två förlorade matcher. Detta resultat gav oss en femte placering av hela 14 lag som deltog i Laxacupen. Elin och jag har haft det väldigt kul tycker jag! Härlig tjej det där!

Jag ska ta hem ca 400 bilder som Mats hade tagit under cupens gång så det kommer komma in mindre än 1/4 av dom bilderna, det kan jag lova.

Ska få sova i min säng i två dagar sedan är det dags för Grekland. Ska bli så skönt att bara få slappna av!! Dessutom med en jävligt härlig människa, Nina!

Nu sitter jag och har ett efterlängtat samtal med min bror! Har saknat att prata med honom!
Har också längtat efter att få blogga lite igen! Det kommer definitivt att komma uppdateringar från varma Grekland! Det kan jag lova!

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0