Åtta mil mot lyckan

Nu är jag hemkommen från Helsingborgs BB där min syster Ewa och hennes kanongoa kille Henrik stannar i två dagar till! Det sötaste och det mest underbaraste jag skådat var just lilleman Sebastian. Man kan verkligen inte sluta titta på honom. Så mjuka kinder! Muuums!

Nu sitter jag här, tittade lite på History Channel om Nostradamus. Ni vet han gubben som förutspådde andra världskriget, nazismen och mycket, mycket annat. Men jag kände att jag vet nog mycket om honom för att ha anledning till att byta kanal så det var som sagt och gjort. Just nu tittar jag tydligen på The Bacherlorette. Mycket roligare!

Dags och dela med sig av de ögongodis jag har varit och skådat denna kvääll!


Mor och son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0