Bilder från träningen i tisdags - inte guuulliiga

Bar för att jävlas ska Mats ta jävligt många bilder på mig bara för att jag inte ville vara med!
STORT VARMT TACK ......

För att tillföra lite nöje i bloggen ska ni få se mig träna!
Mindre gullig bild

Jag längst fram




Undra vad jag hittade... hah

Jobbigt de dära .. ahah





Nu tänkte jag visa lite bilder på några andra i mitt lag! :)




Man blir ju rätt ilsken om man är med på så här många kort då man inte vill. Men jag vet redan att Mats tycker jag är snygg.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nettan , du ser ju bra ut på korten !

Kolla mig (Y) :O HAHHAHAHAAHHA

2009-07-08 @ 23:34:44
URL: http://idalarsennn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0