gårdagen

Hej allihopa!
Det blev lite fest igår trots allt. Började lugnt hos Jasse ,trevligt ,trevligt. Dock blev det lite jobbigt tyckte jag och Carro när "Nettan , jag vill prata i tio sekunder " kom. Orkar inte asså.
Hur som helst sen drog ett gäng ner till Golden och vissa  stannade hos Jasse. Jag var en av dom. Sen efter en stund bestämde sig ALLA för att de skulle dra ner dit. Jag hämtade leg i fall att.. Kom inte in till en början men efter dryga 10 minuter gav vakten sig. Han tyckte nog jag såg bra ut. Han glodde galet mycket innan han släppte in mig. Nåja, hade skitkul med dom vakterna senare.
Dock blev man lite lessen inombords för andra saker men det är inget vi behöver ta upp här eller någon annanstans.


Jag kan inte se allt som händer.. trust me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0