Gårdagen

Igår så var det ju lite fest. Tänkte dela med mig av lite bilder som togs under kvällens gång! Jag hade roligt och även denna gång skulle vi spela de  fruktansvärt roliga spelet som jag själv kallar, " häxblandning" ( Vet ju inte vad de heter på riktigt). Som tur var slapp jag dricka den groteska häxblandningen! 
Wiho. Min kompanjon Nina  drog alldeles för tidigt men hon hade en acceptabel anledning till varför så jag lät henne gå... haha. 

Enjoy! 

Började hemma
 
Ipoden lättade upp stämmningen :D

Jasse bjöd på Dooleys

Vi kom fram till att rundade glas undertill  var den mest korkade "uppfinningen"
någonsin..

Jasse placerar

Jasse justerar

Jasse tejpar

Eftersom Han inte vill vara med på bild så..

..jag gick till Emil istället, han var myyycket roligare :D

Så vi passade också på att ta tillfället i akt för en bild till :D

Skitig spegel plus två vackra damer!

Adde fick äran att dricka häxblandningen!

Åkte hem på en fin pakethållare, lagom stor för mig, vid halvett tiden.
Tack för en rolig kväll alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0