Geometri och Bevis

Ja det är precis vad jag har underhållit mig av idag. Eftersom ett arbete skall lämnas in direkt efter sommarlovets slut så är det dags att sätta lite fart på hjäncellerna igen! Vad har jag mer gjort..?
Joo! Jag har packat inför imorgon. Inte fullt lika roligt men jag hoppas vistelsen ska bli roligare! Det blir den nog med all säkerhet! Pratade med min mörbultade syster i telefon. Hon var helt slut efter kämpandet efter att klämt ut en knubbig liten Sebastian! Jag ska gör mig iordning och mätta min hunger lite innan vi beger oss till BB för att hälsa på de nyblivna förädrarna. Bilder kommer senare på outfit och självklart på minimannen! 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0