Laxacupen 2009

Jaha då var Gothia Cup över och man ska ta sig an nästa cup som nu är Laxacupen. Cupen spelas i Halmstad i Sannarpsområdet. De lag jag kommer att medverka i är Vittsjö GIK G15. Ska bli kul och spela med de yngre faktiskt!
Nu har jag i alla fall packat klart och fixat fika och liknande eftersom vi ska spela bara några enstaka timmar efter det att  vi har kommit fram. Jag bjuder också på en Morgonens outfit! Så enjoy!

Mitt bloggande kommer att upphöra fram tills dess att vi har åkt ut och kommer hem antingen på söndag em eller söndag kväll! Jag ska självklart blogga om jag får tillgång till internet!
Lev livets glada dagar och ta hand om er! 

 
Ps. Grattis på födelsedagen!


OUTFIT


Linne - Gina Tricot
Shorts - Adidas
Armband - Pilgrim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0