Nattbesök

Hej alla bloggläsare!
När jag väl hade borstat tänderna och lagt mig i sängen så smsar Jasseman och frågar om jag är vaken. Självklart är jag det. Halv ett är ju bara barnet. Helt plötsligt ringer han. Fem minuter senare är vi på väg till Shell i Strömsnäsbruk. Han käkar lite sen så rullar vi hemåt igen. Sitter i köket och pratar strunt innan han drar ingen för att vara fyllechaffis.
Hade skoj i alla fall!

Idag blir det att ladda kameran, ipoden och telefonen.Dessutom står det packning på listan. Jag kommer alldeles säkert ta med mig för mycket. Rätt likt mig! Måste ha lite partymusik så skriv  gärna något förslag så ska jag försöka fixa den!

Puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0