Pinsamt

Igår när vi hade käkat klart pizzan tänkte jag leta  upp min telefon för att se om jag fått något roligt sms. Saken var den att jag inte hittade den.. Jag blev lite orolig och vi ringde den. Ja då är det Alex som svarar " Pizzabutiken Markaryd"! HAHA. Jag dog. Jag vill bara poängtera att jag blev helt tagen av de tre pizzorna vi hade beställt så jag verkligen glömde min telefon mendans jag satt och väntade. Pinsamt!

Idag är det träning, Ska bli kul. Dock med F15 laget eftersom jag ska på cup med dom nu på onsdag. Dom harväl sökt dispans på mig antar jag eftersom jag är 2 år äldre än dom.

Jag vaknade av att det fullständigt ÖSTE ner regn. Ganska mysigt och höra regnet smattra mot glasrutan!

Hur som helst. snart ska jag trycka i mig lite behövlig frukost och sedan vet jag faktiskt inte vart dagen bjuder på förutom träningen ikväll!

Puss tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0