Rastlöshet numero dos

Jag är inte trött och därför kommer ett till inlägg men faktsikt något som kanske intresserar er och ger er en bättre bild av mig som person!

Hur bor du:
 I ett "stort" blått hus med moder Jolanta och Tobbe
Brukar du komma i tid:
Jag är väldigt nogrann med tider när det gäller mig själv så ja det gör jag, väldigt ofta skulle jag vilja påstå.
Hur lång är du:
165,5 cm
Kan du laga mat:
You bet! I'm Gordon Ramsey
Vad jobbar du med/pluggar du:
Har för tillället inget jobb men studerar på Kunskapscentrum som är den lokala gymnasieskolan i Markaryd! Trivs som fisken i vattnet
Vad har du på dig just nu:
Ett nattlinne
Har du någon fobi:
fobi och fobi.. Spindlar är inte min grej
Hade du en bra kväll igår:
Ja det hade jag väl, lite smått tråkig men Rickard underhöll mig där ett tag!
Vilket är ditt senaste inköp:
En Dell dator Studio  17
Din favoritdryck på morgonen:
Vatten och mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Sparkonto
Har du sovit i din egen säng inatt:
Tyvärr.
Vad hade du sönder senast:
Kan ej minnas !
Vem snackade du med senast:
Jasse
Varm favoritdricka:
Te skulle jag tro
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
VATTEEN
Alkoholhaltig favoritdricka:
Vodka + flädersaft och vanlig hedelig cider såklart
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Lördags
Saknar du någon just nu:
For shoo
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Det ska mycket till!
Någon jag stör mig på:
Försöker njuta av livet och inte hänga upp mig på småsaker som tar dyrbar tid av mitt liv
Intressen:
Vänner såklart, resa, festa och självklart spela fotboll!
senaste person du kramade:
Mamma <3
Senaste person du ringde:
Ehm .. :o
Senaste person som ringde dig:
haha , min sjukuskille som tog hand om mig förra sommaren på gothia cup, Johan ju!
Vad drack du senast:
Vatten
Vill du ha barn: .
Ja när den tiden kommer
Längtar du till din nästa födelsedag:
Nej inte direkt faktiskt! Vill inte att detta otroligt bra året ska ta slut!
Har rakat dina ben någon gång:
haha, ja varannan dag herreguuud.
Är du sugen på något nu:
Sova fast ah, spela lite fotboll faktiskt !
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
En vanlig dag? - hahah inga. Dricker som sagt inte kaffe.
Använder du hudkräm:
Japp det gör jag!
Attraheras du av män med skägg:
Asså jag föredrar utan om jag ska vara ärlig
Micro-pop eller poppa själv:
Poppa själv är ju roligare
Brukar du baka:
ja, det brukar jag
Röstade du i det senaste valet:
Nej, var då inte fyllda mina 18 år
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Ja självklart sen finns det alltid något som saknas så klart.
Vilken låt lyssnade du senast på:
I know you want me
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Nej, det var längesen
Vad tycker du är äckligt:
Småkryp
Har du pengar på mobilen:
Nej men har alltid gratis sms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0