Rastlöshet och längtan

Eftersom jag inte har något och göra förutom och packa klart det sista inför imorgon så tror jag att jag ska göra en dagens  som det så fint heter.
Are you ready?
I hope you are!


 

DAGENS VILL HA:
En saftig oxfilé med klyftpotatis och wokade grönsaker

DAGENS KLÄDSEL:
Som dagens outfit som jag har visat innan idag!

DAGENS FRISYR:
Håret bakåt med hjälp av ett deadem

DAGENS LÅT:
Ciara ft. Justin Timberlake - Love Sex Magic

DAGENS PLANER:
Har redan pluggat, läst, handlat, käkat och besökt syster. Nästa blir att ställa klockan och gå och lägga sig!

DAGENS SAKNAD:
Nina och ja , han, han dära..

DAGENS DUMMASTE:
Dagen har inte bjudit på någon sådan goding!

DAGENS MISSLYCKANDE:
Genade genom skogen till affären. Såg inte geggan och trampade med ena foten rätt ner i gägghögen. Inte gulligt säger jag bara. FAIL !

DAGENS DROG:
mjölk

DAGENS KÖP:
Inte köpt så mycket idag

DAGENS GODIS:
Surt och choklad

DAGENS HUMÖR:
Började surt men slutade sött

DAGENS CITAT:
kärlek är fyllt med risker men det är risker man måste våga ta

DAGENS ROLIGASTE:
Sebastian fraxade med armarna! :D


Kommentarer
Postat av: Nina

åhåå saknar dig också!! och nu har du åkt buhu

2009-07-23 @ 12:19:29
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0