Sammanfattning

Innnan match blev det tomatsoppa med pasta. En polsk maträtt som är otroligt god.
Mamma kom hem, tjabbade lite med henne och snart därefter kom Martina och hämtade upp mig.
Mot Ljungby!!

Matchen var bra men det var lite stressigt , från någras sida och speciellt från min sida. Vet inte varför. Jag tror jag ville för mycket helt enkelt. Den enda räddningen jag gör är i slutet av matchen. Vilket också iprincip var den enda kontakten jag hade med bollen. Matchen slutade 1-1 men för att avgöra det hela vilket hela Vittsjölaget ville så fick det hela avgöras på straffar. 
Beccy gör två underbara räddningar medans jag själv fick två otroligt svåra bollar mot mig. Men vad gjorde det när vi ändå vann!  Hur som helst tyckte jag alla gjorde en bra match! HEJA VITTSJÖ! 

Förövrigt var benskydden otroligt sköna på även in action! 
Cred till dom! 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0