Sommarfest hos Nina!

Lördagen den 4 Juli har Nina  Nilsson bestämt sig för att ha fest. Sagt och gjort. Men för att backa lite så började det med ett stressigt samtal om att dra ut till Mellby och steka. Tjooho!

Där var vi  alla tre till fyra, ungefär, och bara för att nämna det så ska jag poängtera att det var jätteskönt i vattnet. Stannade på mc donalds där pojkarna mina blev helt förbryllade av en kvinna de inte trodde sig komma från Markaryd och  mist sagt vara deras kompis mamma. " hetthetthett" - Det var ungefär så det lät.
För att nu komma till huvudaktivteten för dagen så har jag ju redan nämnt att det var festen hos Nina.
Stressigt var det verkligen och jag fick fixa mig det lilla jag hade kvar hos Nina. Vi började dricka och Ellinor kom. Efter detta kom Carro och sedan kom faktiskt resten av folket. Tro det eller ej!
Det började lite lugnt på terassens trappa. Men vi drog oss sakta in under tak för att spela Pyramiden. Ett annat spel jag också tyckte var väldigt roligt, men dess syfte egentligen bara var att fylla mig ( " Ge tre" - NETTAN" ), var faktiskt ett spel som jag inte kom ihåg namnet på. Kvällen fortsatte i sina roliga fotspår och det bjöds på dans och musik. Lite objudna gäster kom och tog vår dricka  vilket var mindre roligt. Hämnden är ljuv så han fick stå ut med att få pinnar kastade på sitt fönster. Dock var det Nina och Jasse som stod för detta roliga lilla äventyr som befann sig i kvarteret! De flesta berättade något om sig själva, sant som falskt men trots detta så slutade kvällen lyckligt och alla sussade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0