Vad som komma skall!

Som jag lovade innan så skall jag berätta lite om cupen och resan till Grekland.

Namet på cupen är Laxacupen och spelas i Halmstad. Jag ska dit med Vittsjös F15 som jag också nämnt innan.
Första matchen är på torsdag runt kl. 13.00. Stannar där till söndag kväll är det planerat. Jag hoppas det ska gå bra.
När jag kommer hem blir det att packa upp och tvätta för att sedan börja packa till Grekland. Åker på tisdag natt. För att vara där i 8 dagar med en helt otroligt underbar människa. Nina såklart.
Vi ska bo i Rhodos stad. La vita heter hotellet och är beläget 40 meter från havet. Känns väldigt bra och som gräddet på moset så bor vi nära Bar Street som då är en gata med bara uteställen. Jag kommer trivas som fisken i vattnet!
När vi beställde resan var det 39 dagar till avresa, nu är det knappt åtta dagar. Tiden går fort och undra då hur fort tiden kommer att gå under vistelsen på Rhodos.. (!?)

Just nu har jag läst tillräckligt mycket i "Män som hatar kvinnor" för att den snart ska sluta. Hur som helst. Har suttit med boken sedan kl. 6 så ni må tro att jag har kommit en bit på väg.

Bara för att nämna det så är jag liite glad idag.
Ha det fint alla! PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

ohooh ja blir tårögd nästan ihhi!! <3

kommer bli så galet bra

2009-07-20 @ 22:34:12
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0