090622

Ska börja med att säga Grattis till Ellinor som fyller 18 år idag!

Dagen började med en härlig frukost som mamma gjort. Därefter bestämde vi oss för att gå och handla, och som vanligt ser man Johan någonstan mellan hyllorna och han vinkar lite mystiskt? ;)
Eftersom det var strålande sol så bestämde vi oss för att ta fram våra underbart sköna svarta stolar som man kan ligga i på något konstigt vänster. Där låg vi ett bra tag och vi hade helt och hållet glömt bort att vi skulle städa. Det får bli en annan dag!

Halva min kväll har spenderats med en galet härlig Lovisa. Vi åt glass och njöt av det fina sommarvädret. Vi satt på en trappa som är jättevarm (även på vintern). HOn var tvungen att sticka rätt tidigt eftersom hon ska jobba imorgon så jag begav mig hem till min höggravida syster och gav henne lite av de godis jag hade köpt på mig. Så glad blev hon :)
Skrev också ut målsmansintyget inför resan eftersom Nina inte är min förmyndare! ;)

Dagen har varit underbar och morgondagen lär bli lika underbar eftersom det ska bli härliga 22 soliga grader!

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Cron

Mentioned. Epic.

2009-06-22 @ 22:18:50
Postat av: Ellie

Taack nettiiiss!

2009-06-28 @ 17:37:47
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0