24 Juni 2009

Begravning- boupptäckning. Mja. Det var ett kärt återseende  trots omständigheterna. Den enda jag inte fick träffa var min bror som har bosatt sig i London sedan en tid tillbaka. Dock pratade jag med honom per telefon.
Thomas, min farbror - Vilken snubbe asså. Har inget minne av att jag har träffat honom innan men han var väldigt trevligt och det första han säger ; Gud vad söt du är. Väldigt söt, - haru tuggumi? (stockholmsdialekt) Haha.
Rita min faster har jag inte träffat sedan 2002 också de var ett kärt återseende och min kusin Marie var det väldigt trevligt att träffa. Trots alla återseenden så var det farfar vi alla hade samlats för att ta farväl av. Det var väldigt tungt och jag ville inte lämna honom där.
Men allt är bra nu och farfar har det bra, - det är huvudsaken!


Ikväll ska jag träffa Nina! Puss på det! Uppdatering senare! <3

Puss chaa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0