Dagens betyg : GRAND!

(Rubriken är ett internt skämt mellan mig och Nina)

Igår var jag som sagt med Nina och smakade den otroligt goda chokladen som jag har lagt in en bild på i inlägget undertill! Förlåt för att jag har varit sen med att uppdatera men jag har faktiskt befunnit mig vid havet hela dagen  och tränat efter det! Så nu sitter jag här , kvider lite för att det pumpar i huvudet på mig för att jag har bränt mig lite. Men det är väl det som är sommar , antar jag!

Väntar också på att min bror ska logga in på msn igen. Har fått ett intryck av att han är en väldigt trevlig människa! Och för er som inte fattar så har jag och min bror bott i skilda världar!

Som sagt , en dag ute vid havet, stek stek med Sara, Sofie och Adis. Grävde ner Adis, tyckte han var jättekul, sara också så vi lät han vara kvar och gick och badade.

Snart kommer Amy och Amanda hem från Barcelona. Min tur och åka nästa sommar!
Ha det fint alla, puss CHAA!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha :D det får vi göra om snart igen! :D <2

2009-06-25 @ 21:39:04
URL: http://saralicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0