Dagens match : U21: Sverige - Italien

Sverige kommer bjuda på en härlig match med mycket underhållning. Jag känner detta på mig då Italien förlorade mot Egypten med 1-0. Man skapar sig en bild av att Italen är ett bra lag eftersom att Italien är Italien.

Förövrigt är suget inte alls på topp. Mellby känns sådär roligt just nu men det blir vad man gör det till! And I'll do my best!
Har precis käkat köttfärspaj, väntar på att Jasse ska ringa sen så am I ready!

Saknar Amanda och Amy som befinner sig på språkresa i Barcelona. Glad midsommar på er! Snart kommer ni hem och då blir det kramkalaaas!  

Det är faktiskt kul och blogga ( säger jag första dagen ). Bara idag har jag skrivit fyra inlägg! Ovationer till mig! :D

Dags och kiila ! Take Care / Nettan
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0