Dålig uppdatering, Pardon

Jag har mest städat, solat, badat och bara varit och levt livets glada dagar. Telefonen har tagit en stor del av min fritid också. heeehe.
Har möblerat om och min nya dator kommer passa perfekt till mitt rum nu! Så bra!
Min bror ringde igår! Fyy vad glad jag blev! åh, galet rolig och prata med. Måste ringa han snart känner jag. Synd att han jobbar så mycket. Får ta mig an detta till helgen!
Hur som helst. Det har åskat så gudarna har trillat ner! Är hur rädd som helst för åska så jag fick krama om mamma lite. Sorgligt men sant haha.
Vi hörs imorgon bloggeeen ! puss Chachaa!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kommer hem till småland ikväll :D

Hör av mig när jag är framme så kan vi planera in en dejt någon dag :*

Älskar dig <3

2009-07-01 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0