En kväll med Nina - Lovely

Chaa bloggen!

Efter att jag hade skrivit de förra inlägget kände jag för att läsa lite i " män som hatar kvinnor".
Sagt och gjort. Efter detta somnade jag och väcktes av att mamma skriker att det är mat. Var inte så hungrig så jag gick och satt mig vid datorn där jag sitter fortfarande. Tyckte det var dags att skriva ett inlägg till.
Ikväll ska jag träffa Nina. Vi ska käka lite och bara vara och njuta av sommarlovet. Mjau.


Roligt att hon skickar ett sms " Titta på TV400, falaraki är ett festställe 1 mil ifrån där vi bor, värsta feststället! "
Vem om inte jag slår på kanalen direkt! Nu ska jag fortsätta titta sedan göra mig iordning för en helkväll med Nina!

Puss Tjaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0