Glad Midsommar!

Idag är det midsommar och det regnar. Ovanligt? .. - Nej. Men inte hänga läpp för det, för idag är en dag som ska firas hur vädret än blir!  

Mina kusiner kom igår! Nellie och lilla söta Nike. Bilder kommer snart! Det var en fartfyllld dag med mycket lek och mycket spring i trappan, upp och ner  hela tiden! :D Älskar barn!
När kvällen var kommen så skulle de självklart sova och eftersom de hade beslagtagit mitt rum så fick jag ta rummet intill och sova där. Rätt skönt ändå! Fick ett samtal vid 1 på natten och detta samtal varade till tretiden! Mycket trevligt måste jag säga! 

Det här med bloggande har jag inte haft tid med, plugget och fotbollen har absorberat de mesta av min tid innan sommarlovet. Nu har jag världens läge att ge det en chans! Sommarlovet började sjukt bra! Vi hade förfest hemma hos mig, mycket lyckat. Efter detta stack vi ner till den berömda stugan FBU, Mycket folk men den yngre generationen  94 och 95 passade inte riktigt in om man säger så. Finns få undantag  men de är verkligen få. Sedan var det ju efterfest hos Gert som egentligen inte blev mycket till efterfest för alla däckade och jag stack därifrån vid halv sju på morgonen och tanken slår mig att jag har match om 4 timmar?! Oh nej. Hem käka, ta panodil och sooova. Vi vann dock matchen med 3-1 och det gick bra ändå! :D
Efter detta blev det grillning med Julia och Linnea! Underbara tjejer! Väldigt god mat! Måste göras om fler gånger i sommar. Blev en rolig kväll med lite spel och massa kort. Det var inte bara vi tre tjejer som var där utan massa annat roligt folk med! :)

Dagarna gick och jag blev sjuk efter tre dagar blev jag frisk (otroligt nog ) och igår så umgicks jag och Nina i ett alldeles speciellt syfte! Vi skulle beställa resa. Vi hade sagt, Ayia napa, Alanya eller Mallorca och vad blev det?! RHODOS! Underbaaaart. Jag längtar galet mycket och en vecka efter mycket fest, sol och bad, kommer Rhodos att längta efter oss och be oss komma tillbaka! :D 

Mitt val av bloggnamn kanske jag också ska förklara?.. "La vida es maravillosa" är spanska och betyder "Livet är underbart" och det är precis vad det är. 

Som sagt, dagen består av en tur till Mellbystrand och vi hade tydligen ingenstans och vara, mindre lyckat va... Jaja vi får väl se hur det blir med de. Dock ska jag sova i tält med Matilda :D haha SWEEET! 

 

Kommentarer
Postat av: Cron

Sjukt nice ställe att åka till! Mkt fin fin blogg, lite designande senare så blir det even bettah :D

2009-06-19 @ 12:22:16
Postat av: Hanna

Gud vad grymt hår du hade, och du passade i det!

2009-06-23 @ 08:18:15
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0