Jubel&Sorg

Ovationer till de svenska laget! Underbart jobbat!
Nu klappar jag händerna för nu är jag riktigt glad ;)
3-1 -
och jag säger som kommentatorn säger efter Ola Toivonens mål : Tredje målet är ren balsam!
Mycket riktigt!

Nåja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll mer än att förbereda mig mentalt inför morgondagen som består av en begravning för Farfar och följt av en boupptäckning. Det kommer bli väldigt jobbigt att befinna sig i kyrkan och se kistan. När jag såg honom sist så tittade han mig i ögonen med sina ljus,ljusblå ögon och log. De leendet var det sista jag fick se. När jag träffar honom denna gång ligger han i kistan. Tanken är hemsk.
Jag tror på ett liv efter döden. Om universum kan vara oändligt varför inte livet? Det tar inte bara slut här, så farfar, - Vi ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0