Dålig update!

Förlåt mina kära läsare jag är hemskt lessen för att inte ha uppdaterat på hela dagen men nu är det såhär att jag har spelat match och matchen började kl . 17.30 och det var samling 16.00. Det blev väldigt tight och jag har bara vilat, spelat match, kollat idol och sen sitter jag ju som sagt här. Nu får jag väl börja packa lite grejjer inför helgen som är kvar. Kommer hem på söndag! wiho! :) Puss på det säger jag bara!

Deppigheten har gått över tiill känslokall och strunta i det överhuvudtaget.. Pallar inte. Kommer aldrig att bli så bye bye..

Nina jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Netttan, jag saknar dig med!!

2009-10-02 @ 22:00:14
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0