Funderingar

Om man inte hade kommit på hjulet, hur hade världen sett ut då?
Om inte just JAG hade fötts , vem hade då "jag" blivit?
Om det finns ett slut av universum, vad finns då där bakom?

Ibland blir det alldels för mycket tänk och det kan väl vara kul, ibland..

Träffade Malin på Vittsjö IP IDAG!? - Malin och jag träffades på något läger med smålandslaget för 1,5 till 2 år sedan! Sjukt kul och se henne igen  och hoppas att hon börjar i Vittsjö!

För övrigt tittar jag på Äntligen hemma och jag älskar det programmet och Room Service är ännu bättre!
Hade också träning idag! Målvaktsträning och det var minsann kanonkul. Vi Hade några övningar med A-laget som verkligen tog kol på en men jag gillade det skarpt och några TV-räddningar blev det!
Dessutom efter skolan nämnde jag att jag tog bilder till min Markaryds- broschyr och är en av de bilder jag kommer att ha med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0