"Girl With a Pearl Earring"

Just den boken som hela klassen håller på att läsa. På engelska. Den är inte svår faktiskt men uppgiften som vi skulle ta oss an var lite svårare än väntat. Vi skulle summera första kapitlet med 150-200 ord och det var inte lätt ska jag säga men nu är jag äntligen klar och jag hoppas det skall räcka. Har också idrott imorgon och match med. Matchen var inte hemma dessutom utan i Bromölla. Detta är nog min livs viktigaste match eftersom att vi leder vår serie Div. 1 Juniorer och vi måste slå Bromöllskorna! heehe. Det ska bli skitkul och trots det lessna humöret som jag har fått under dagen och fortfarande har så är jag jävligt taggad. Nu ska jag sova. Drömma mig bort och hoppas någon möter upp mig för just nu vill jag bara ha en enda stor kram och bara tycka synd om mig själv.

Hoppas på bättre tider och vill till min bror nu. Komma bort från allt och låta han belysa mina dystra dagar som jag har nuförtiden! Men trots de dystra dagarna så finns det små ljusglimtar .. Du du du.

Puss godnatt alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0