Hemmaaa igen!

Hallå alla!

Jag måste meddela att Tyringe åkte på däng igår eftermiddag och  fick en förlust i baken med hela 4-2 mot duktiga Vittsjö GIK! Sprang in i duschen för jag var genomblöt efter att himlen hade öppnat sig och jag hade slängt mig gräset ett antal gånger då det kan liknas vid att slänga sig i en bassäng! Jag skakade tänder i de sista 25 minutrarna och jag längtade så innerligt efter en varm säng med ett gosigt täcke till..
Jag skyndade mig in i duschen som sagt och det gjorde ont ska jag säga! Hela min kropp var som en isbit och stoppa en isbit i varmt vatten är inte bra.. Då spricker man , typ vad jag gjorde.
Kom hem för en timme sen. Helgen har varit mer än magisk.

Tiittade även på fotboll idag i blåsten! Rätt kul trots de jobbiga vädret! Men som en man citerade på Tyringe station en lördag eftermiddag : " Utan väder hade livet inte varit någonting, då hade vi inte levt. Vi ska vara glada för varje dag som går!"

Perstorp - Klippan





.. när jag kom hem insåg jag att sommaren är långt bort och världen börjar bli livlös..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0