Kommentar om dagen

Hej hopp!

Dagen började åt hellskotta och jag gick till skolan med otroligt dåligt humör! Det lade sig lite när jag väl hittade min bok ( som jag letat hela morgonen efter). Jag var även tvungen att gå till simhallen och simma ett tag. Hur mycket jag än ville slippa det så var jag tvungen. Tyskan slutade tidigare så jag simmade alltså tidigare. Eftersom min broschyr om Markaryd måste vara klar imorgon så var jag tvungen att dra till Hotellet och ta lite bilder eftersom man var tvungen att ha två bilder som man tagit själv! Lätt gjort!

Det var skolbiten!


Kom hem och krängde kanelbullar! Var så sugen. Blev två skinkmackor med med ett glas mjölk! Träningen börjar en timme tidigare idag så jag ska dra vid 5. Alltså om en timme och tio minuter!

Vi hörs snart igen!
 
Bild : Stockholm med SP07 & SP08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0