Match , puss på det

Idag är det match i Tyringe och dom ska få smaka på däng är det planerat men bollen är rund och allt kan hända!
Fick köpa nya fotbollsskor idag eftersom mina andra har försvunnit. Igår fick jag panik eftersom det var samling kl 4 och jag hade fortfarande inte hittat mina skor när kl var 15.40. Det var hög tid att åka eftersom vi skulle samlas på Vittsjö busstation. Jag fick ta och låna Hanna Dahls skor som skavde så in i bomben!
Sjukt ont i mina anklar idag. Passade även på att köpa en underställströja så jag inte fryser ihjäl på matchen idag. Kommer ju nog att regna en del känner ju jag!

Vaknade jättetidigt imorse av att jag hade halva täcket virat runt halsen, rätt skönt faktiskt. Dessutom hörde jag att det regnade galet mycket ute. Det hörs jättemycket i mitt rum när det rengar eftersom fönstret sticker ut från huset och de är en sån plåtgrej som tak.

Jag är taggad inför matchen idag! Vi ska vinna eller hur tjejer!



Myself in action!  Laxacupen 2009 kom 5 av 14 lag.

Laget jag ska lira med idag! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0