Nej! - Jag vill inte! :'O

KVART I TIO. Det är då det gäller. Jag ska ta spruta och jag hatar sprutor. Jag får panik när jag ser dom på riktigt. Jag klarar inte av den långa nålen. Att få en nål stucken i sin arm, rumpa , lår eller vad den nu blir instucken i så är det inte behagligt för fem öre! Ta mig här ifrån. JAG VILL INTE!

Sprutan är en Twinrixspruta som är mot Hepatit B. Även om det är mot någonting bra så vill jag inte. Kan det inte finnas som tablett istället?

Jag har ett tyskaprov idag också! Det ska väl inte vara några problem tror jag. Det går kanon! :D
NU ska jag gå och borsta tänderna. Packa det sista inför skolan som egentligen börjar 12. Plugga lite matte efter sprutan och sen är det tyska som gäller!

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0