Summering av fredag- lördag!

Hej hopp falleraaaa!
Igår var det fredag, tror ingen missade det! Skyndade mig hem från skolan och fixade till mig! som tur var hade jag redan duschat i skolan så håret behövdes inte fönas! Gott snack där! Halv fyra hämtade jag upp en stor sockerbit och vandrade raskt och glatt hemåt! Blev en jättegod middag och efterrätt! Kyckling med klyftpotatis och kantarellsås följt av en gudomligt god Panacotta! Kan aldrig sluta äta det! :D
Blev idol och mys. Mariette och Erik är bäääst! Låten som Erik sjön med Belinda Carlisle är underbar!
Hela fredagen var otroligt mysig och lördagen har bara precis börjat och började MAGIIIIISKT!
Kanske slutar lika magiskt. Vi får väl se vad dagens planer blir av! :)

PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0