Vad hände med blogg.se?

Igår kunde jag inte logga in?!  Jag försökte verkligen 8 gåånger men kom aldrig in! Nu är jag här som ni ser och jag tänkte bjoda på ett morgoninlägg! Om två timmar börjar min tyska och jag sitter hemma och gör ingenting. Ska väl plugga lite matte snart! Är otroligt sugen på fest speciellt gå loss med Nina. Så längesen nu och jag saknar verkligen dag två på Rhodos. Den absolut bästa dagen otroligt roliga 24 timmar och har aldrig mått så dåligt och bra på samma gång i hela mitt liv!

Torsdag idag och på dagens schema står det skola, städning och träning. Träningen är det lite osäkert med för jag vet inte om jag kan ta mig till Vittsjö. Vi får se hur det blir med det annars så drar jag ut och lööööper en runda! Säger ändast LÖPER bara för att Nina hatar det ordet! :D
Åh vad jag saknar dig. Kom kom Nina, jag klarar inte ett liv utan dig..


Dag 2 Inne på IBIZA BAR's toalett!
Ehm , killen på bilden .. Ingen vet vem han är , nä  just det!

Kommentarer
Postat av: Nina

"Ehm , killen på bilden .. Ingen vet vem han är"

AHAHAH ja döör.. nejdå, vi vet ju iiinte vem han är 8)



saknar dig också and you know it <<333

2009-10-08 @ 22:08:55
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0